tirsdag den 26. januar 2010

Cool Rock Chic Chick


Jeg faldt lige over dette billede af sangerinden Medina på MSN's hjemmeside. Jeg er ret vild med hendes dejligt casuale outfit, der består af revet jens og slaskede trøjer. Den rå- jakke og støvler tilføjer outfitet lige præcis den rette mængde af coolness factor, så det virker som om hun slet ikke har gjort sig særligt meget umage for at sammensætte outfitet.
The girl is a danish singer called Medina. I just love her cool casual style, and the jacket...oh my God!

7 kommentarer:

  1. love the studded jacket

    SvarSlet
  2. Sikke et inspirerende billede, virkeligt fedt outfit!
    -Trine

    SvarSlet
  3. Jakken er vist fra Rock'n'Blue, jeg har set den både i Sneaky fox og Message på strøget til 1899,- :)

    XX
    Vanity

    www.vanityxxx.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg ved ikke, men jeg synes lidt at det virker som om hun har forsøgt at tage noget på der skulle lige noget der ikke var planlagt. Men altså har brugt tid på at se casual ud.

    vh, kim

    WWW.MOREABOUTFASHIONANDUS.BLOGSPOT.COM

    SvarSlet
  5. Hej Kim, det er lige præcis det jeg mener. Hun har sikkert brugt meget tid til at tænke over outfitet, men det ser stadigvæk afslappet ud :)

    SvarSlet
  6. Virkelig lækkert outfit. God inspiration :)
    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg synes faktisk hendes stil er en tand for smart? Der mangler lidt personlig efter min mening :)

    SvarSlet