torsdag den 28. januar 2010

Pelsvest

De bedste ved de små byer i Jylland er de fede genbruger, hvor man kan finde de fineste ting for næsten ingen penge. Mine forældre bor lige ved siden af sådan en, så jeg har bedt min mor om, at kigge ind engang imellem og se om hun kan finde noget til mig. Selvom hendes egen stil er ret anderledes end min, så er hun faktisk overraskende god til at finde fede ting. For eksempel fandt hun denne pelsvest til mig, som hun sender med post i næste uge. Jeg glæder mig vildt meget, for jeg har længe ønsket mig en pelsvest som jeg kan smide ovenpå min læderjakke eller en oversize skjorte. Godt gået mor!

My mom just bought me this cool fur vest in a secondhand store. For a long time I wanted a fur vest like this one, so that I can wear it with my leather jacket or an oversized shirt.

3 kommentarer:

  1. Super at have en mor som kan vintage shoppe for dig! :-) flot vest.

    Du er på min blogroll og jeg vil blive glad hvis jeg kom på din ;-)

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Tigeren aka Chau, ja det er det virkelig. Du er på min blogliste, men fordi du starter med T, så er det helt langt nede. Kig under Daily Inspiration.

    SvarSlet
  3. Neeeej, hvor er den dog fin! :) Søde mor!

    SvarSlet