mandag den 25. januar 2010

Info

Kære læsere,

Jeg har tænkt en del på det sidste at begynde på, at skrive mine indlæg både på dansk og engelsk. Jeg har nemligt lagt mærke til, at der er en del læsere fra udlandet som kommenterer på mine daglige indlæg, og derfor synes jeg det kunne være rart, at de også forstod hvad jeg skriver. Så fra i dag af, begynder jeg også at skrive på engelsk. I må bære over med mig, når mit engelsk er 'gebrochen', for det er virkelig lang tid siden jeg har skrevet stile på engelsk :)

PS: Jeg har virkelig travlt for tiden og derfor er der ikke så meget tid til, at gå på opdagelse efter nye blogs, selvom jeg elsker at udforske den store blogverden. Derfor vil jeg gerne sige, at hvis I (modebloggere) har lyst til at komme på min blogroll, må I meget gerne skrive jeres adresse i komentarfeltet.

Hello everyone!

From today I will start to write my daily posts both in danish and english, so everyone who doesn't understand danish can understand what I'm talking about :)

8 kommentarer:

  1. hej Jazz,

    jeg synes ikke at kunne finde min blog på din liste :-) så vil gerne på.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej T.a.C., jeg har dig på min blogsliste under Daily Inspiration. Du skal helt ned undet T og så er du der :) Jeg tjekker din blog daglig, så den er der :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil da meget gerne på din liste

    www.spitzenklasse.blogspot.com


    /Mette

    SvarSlet
  4. Hey Jazz.

    Super lækker blog du har - tjekker den dagligt, og du er selvfølgelig på vores liste:)

    Vi vil rigtig gerne på din liste.

    /B & M
    http://modeselector.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej!

    Jeg vil meget gerne på "listen"

    http://kaeleharen.blogspot.com/

    xx Thilde

    SvarSlet
  6. Jeg har lige opdateret linkliste, og kom derfor forbi din :) Vil da også meget gerne på. Fed blog du har!

    SvarSlet
  7. jeg er ret vild med din blog, og vil meget gerne på listen :)

    http://pilgaardswardrobe.blogspot.com

    Camilla :)

    SvarSlet