tirsdag den 22. september 2009

Strappy boots

Well… til at starte med, så har jeg fået min computer tilbage og dermed er jeg også selv tilbage på pletten. Jeg har savnet at blogge, men jeg tror helt klart, at det var sundt for mig at komme lidt væk, for nogle gange kan man blive lidt for afhængig af visse ting.

Efteråret er nu for alvor i gang og mine tanker kredser mere og mere om varme sweatre, store tørklæder, overgangsjakker og mest af alt STØVLER. For tiden er jeg besat af, at finde de helt rigtige efterårsstøvler, dem man bare falder pladask for. Når man er studerende har man jo ikke rigtig råd til at lave fejlkøb, og dem har jeg lavet maaange af! En af de efterårstrends, som jeg har bidt mærke i, er strappy boots, som man bland andet ser hos Balmain i Fall’09 RTW. Men også andre af de store designere har vist eksempler på strappy boots i deres efterårskollektioner.




Pics: Net a porter

De rå stropper leder tankerne hen på bondage og er derfor utroligt frække. Jeg har endnu ikke set så mange eksempler på strappy boots i High Street butikkerne, men jeg håber det kommer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar