torsdag den 10. september 2009

Christian Louboutin goes Psycho

Har du nogensinde prøvet at have en drøm som føltes fuldstændig virkelig, og at du først indså at det blot var en drøm da du vågnede? Jeg taler hverken om mareridt, tisse – eller sex drømme, men om de søde tøj og sko drømme: drømme hvor du er strandet et sted med tøj og sko i massevis og hvor det hele ligger der, så du bare kan tage for dig. Det har jeg! I tilfælde at jeg uheldigvis vågner af disse søde drømme og skrækslagen indser, at det blot var en drøm, prøver jeg altid at tvinge mig selv til at vende tilbage til drømmen.

Og det er lige præcis sådan denne reklamefilm for Christian Louboutins ny butik føltes. Filmens titel er ’Psychologic’, da den i høj grad refererer til Alfred Hitchcocks film ’Psycho’.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar