tirsdag den 22. september 2009

Grønne negle

Denne sæson er det ikke helt til at komme udenom den grønne farve, især neglene i denne lidt atypiske farve er super hotte lige nu. I en af mine tidligere poster har jeg sukket over Chanels mintfarvede neglelak, som jo ikke helt er til at få fat i. Jeg har derfor opsøgt andre muligheder og var heldig med at finde en lille grøn fætter i Urban Outfitters. Det er ikke ligefrem den lækre, sarte Chanel farve, men it will do it, og jeg elsker den allerede.



4 kommentarer:

  1. bare et lille tip;jeg har købt en der minder utroligt meget om chanels neglelak i Tiger til en flad 10'r ;)

    SvarSlet
  2. Hvor fedt, næste gang jeg kommer forbi en Tiger, må jeg lige checke om de har den. Jeg vidste ikke, at de også solgte neglelak.

    SvarSlet
  3. det vidste jeg heller ikke før den dag jeg købte den, så blev glædeligt overrasket, da det gik op for mig, at de endda havde den perfekte farve :D

    SvarSlet
  4. Det er lidt vildt, at Tiger har en farve som jo næsten er umulig, at få fat i. Jeg skal faktisk der i morgen, fordi jeg mangler vinglas, så jeg glæder mig også til at se om de har neglelakken. Tak for tippet :)

    SvarSlet