onsdag den 23. september 2009

Secretary style

For noget tid siden sad en af mine gamle kollegaer fra Amine.dk og spillede sangen ’Yes boss’ af ’Hessismore’, og jeg var med det samme fuldstændigt hooked!

I morgens da jeg var på vej ud af døren fik jeg vild meget lyst til at høre den. Den mindede mig om én af de sejeste film nogensinde: ’Secretary’, af Steven Shainberg og med Maggie Gyllenhaal i hovedrollen. Helt overordnet handler filmen om et sadomasochistisk forhold mellem en chef og hans sekretær. Således blev sangen og filmen inspiration til dagens indlæg.

Den frække konservative stil med touch af sexiness har givet mig lyst til at købe et par af disse strømpebukser, som jeg tænker jeg vil bruge til et par dr. Martens (også på ønskelisten) og en stram sort 80’er kjole.

Enjoy!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar