torsdag den 20. august 2009

Forgotten shoes


Min lejlighed er på størrelse af en papkasse, og derfor roder jeg som sindssyg. Jeg har sjældent overblik over mine papirer, for slet ikke at snakke om tøj og sko. Engang imellem bliver jeg dejlig overrasket, når jeg finder et par trøjer jeg fuldstændigt glemte jeg havde, eller ligesom for nylig da jeg i en bunke af sko fandt mine gamle herresko. Det føltes lidt som om jeg lige havde fået et par nye sko.


Det bedste af det hele var dog, at de fik mig til at tænke på, at det androgyne look igen var på vej ind i modebilledet. Især med den kommende film ’Coco Avant Chanel’, tror jeg, at det klassiske maskuline look kommer til at spille en stor rolle i modebilledet anno 2010. Det håber jeg i hvert fald det gør, for jeg vil helt klart kigge på, at indføre flere maskuline elementer i min garderobe.



2 kommentarer:

  1. Har det netop på samme måde som dig. Bor selv på meget lidt plads og roder rundt i tøj og papirer. Pudsigt nok fandt jeg også et par af mine gamle støvler igår som jeg havde glemt og som tilmed er super moderne lige nu. Super great for os rodehoveder smiler

    Kig gerne forbi min blog hvis du vil se hvad jeg fandt i rodet :-)

    - www.i-shop-a-lot.blogspot.com

    SvarSlet
  2. :) altid spændende at se hvad andre har i deres klædeskab.

    SvarSlet