tirsdag den 18. august 2009

Boyfriend shirt

For tiden er der meget fokus på boyfriend dit og dat, og med det i baghoved gik jeg selv på jagt i min kærestes klædeskab. Jeg må indrømme, at han ikke bryder sig særligt meget om det, og han forstår slet ikke, at mit klædeskab alene ikke er nok for mig. Meeen… han var sød nok til at låne mig sin ternede skjorte, som jeg absolut er vild med.

I langt tid har jeg været på jagt efter en ternet skjorte, fordi den egner sig perfekt til hverdagen, især når man stiler efter at være casual lækker. Den er easy-going, men den kan samtidig mixes med stiletter eller forskellige smykker, hvis man går efter et mere elegant og feminint look.

På billedet har jeg en bling-bling halskæde med et vedhæng i form af en stor slange. Jeg har endnu ikke haft halskæden på, men jeg synes at den på en kejtet måde passer til en ternet skjorte. Clashet mellem en feminin bling-bling halskæde og en ’skovmandsskjorte’ synes jeg selv er et lækkert mix.

Samtidig er jeg også blevet hooked på smykker med dyremotiver, og hvis du selv har det på samme måde, så check mærket ’de grisogono’ under kategorien ’High Jewellery ’kollektion ud. Deres smykker er tydeligt inspireret af dyre- og planteriget og findes i de lækreste luksuriøse farver. Jeg ville sandsynligvis falde på numsen, hvis jeg vidste hvor meget smykkerne kostede, men selve hjemmesiden er super smuk og inspirerende.

Se også hvordan mærket Dsquared² leger med de ternede mønstrer i deres Fall ’09 kollektion og få inspiration til din efterårsgarderobe på Style.com







2 kommentarer: