fredag den 14. maj 2010

Fredagsmusik - Keny Arkana 'La Rage' (med engelske undertekster)

Mit valg af fredagsmusik er denne gang ret atypisk for min egen musiksmag, for det er nemlig ikke så ofte, jeg lytter til rapmusik, selvom jeg godt kunne tænke mig, at lære det bedre at kende.
På Youtube faldt jeg tilfældigvis over dette nummer af den franske rapper Kenya Arkana, og blev med det samme ret vild med det. Rapmusik på fransk lyder utrolig godt i mine ører, plus: hvor ofte er det lige, man støder på en kvindelig rapper? Og én der er så sej?

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det er sjovt for hun optrådte faktisk i Fælledparken 1. maj. på antifascistisk scene. Det var virkelig fedt :)

    Maya

    SvarSlet
  2. Hej Maya,

    Øv, jeg var der ikke d.1. maj - gad godt have hørt hende live :(

    SvarSlet