søndag den 3. januar 2010

Vogue Australia


På vej hjem fra Jylland til København manglede jeg lige noget læsestof, så det endte med at jeg købte den australske Vogue. Det eneste problem var, at bladet var fra november 2009, men det var det eneste de havde og jeg var desperat. Jeg kunne slet ikke overskue en tur på 3 timer uden det mindste underholdning, så det blev den australske Vogue (november issue).
Til min store overraskelse viste det sig at den australske Vogue var meget mere underholdende end både den amerikanske- og britiske Vogue. Den var ikke nær så spækket med reklamer, og den indeholdt mange flere sjove og spændende artikler end for eksempel den amerikanske Vogue.
Det eneste minus er, at vi i den vinter ramte halvdel af jordkloden, vil nok have det svært ved at tænke sommer- og badetøj lige nu, mens australierne er i fuld gang med at tænke kjoler, bare ben og sandaler i deres outfits. Men ellers vil jeg anbefale den australske Vogue til alle der sætter pris på gode artikler.

2 kommentarer:

  1. 'Allerede nu fokuserer på sommer' - de HAR sommer nu =) Så er det vel forståeligt nok at fokusere på badetøj i novemberudgaven når sommeren går fra december til februar.

    SvarSlet
  2. Hej anonym og det har du selvfølgeligt ret i, så tak for din kommentar :)

    SvarSlet