lørdag den 2. januar 2010

101 læsere!!!

Dagen i dag har jeg brugt på at gøre rent i min lille lejlighed, så derfor har der ikke været meget tid til at blogge - nogle gange skal man jo bare ud i alle hjørnerne.
Først nu har jeg fået tid til at kigge på bloggen, og til min store glæde opdaget at jeg har fået 101 læsere!!! Det er så vildt, fordi jeg virkelig har knoklet med at få denne blog op og stå. Det at være soloblogger er ikke altid lige nemt, fordi man er ene om at producere hver dag.
Jeg kan huske, at det var vildt svært for mig at definere grænsen mellem privat og offentlig Jasmina, da jeg i sin tid startede bloggen. Jeg ønsker ikke at udstille mit liv alt for meget, men jeg vil gerne vise min personlighed på bloggen, og dele mine modetanker og -oplevelser med jer.
Jeg elsker at blogge, og det har været utroligt sjovt at finde ben at stå på i modebloggerverden. Jeg har både udviklet mig stilmeæssigt og teknisk, og jeg er i det hele taget blevet bedre til at skrive og formidle. Jeg håber i fremtiden at blive endnu bedre til alle de ting, og jeg håber I fortsat vil følge med. I det nye år vil jeg arbejde på bloggens layout, men med hensyn til det indholdsmæssige fortsætter jeg med at lave det jeg har lyst til fra dag til dag.
Til sidst vil jeg sige, at jeg er vildt taknemmelig over at I følger med og komenterer på mine indlæg, fordi det er kontakten med andre modeinteresserede, der gør det sjovt at blogge for mig.

Nu vil jeg lave mig en kop kaffe, smide mig på sofaen og se 'Twilight Zone', en hyggelig sort/hvid amerikansk tv-serie fra 60'erne. Vi ses i morgen!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med dine 101 læsere. Jeg følger med i din blog daglig ;-)

    Godt nytår!

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak skal du have og i lige måde :)

    SvarSlet
  3. tillykke med læserne:) jeg er for nyligt begyndt at følge din blog og man bliver jo lidt afhænig af den, så du få lige en mere på listen.
    Du er velkommen til at kigge forbi.
    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet