torsdag den 1. oktober 2009

Mintfarvede negle


Lige nu føles det lidt som en fredag aften. Jeg har lige haft min veninde S på besøg, hvilket førte til en flaske rødvin, lidt for mange smøger på en hverdagsaften og så fik jeg bagt boller, hvilket var ret hyggeligt.
S introducerede mig for serien ’The City’, som jeg godt nok har hørt om gennem de forskellige blogs, men jeg har ikke rigtigt undersøgt den nærmere. Jeg synes serien er meget underholdende og tøjet i den er super fedt, så jeg tror nok jeg kommer til, at tilbringe et par aftener med den.
Det som jeg egentligt ville frem til med dette indlæg, var at vise min nye mintfarvede neglelak. Jeg har fundet den i butik Rude på Nørrebronx og den ligner rigtig meget Chanels mintfarvede neglelak. Jeg tror jeg betalte lidt over halvtreds kroner for den, så jeg er ret glad for at finde den for så god pris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar