onsdag den 30. september 2009

Kan ikke vente...

Jeg ved snart ikke i hvor langt tid jeg har luret skindboots fra Bronx. Jeg har set dem på Office.co.uk hjemmesiden og siden da har jeg hver eneste dag gået ind, for at tjekke om de stadigvæk var der. Til min største rædsel var de en del gange udsolgt på hjemmesiden i størrelse 39, men så fik de dem hjem igen, og igen og igen. Men alle gange var jeg ligeså fattig som en kirkerotte, og måtte længselsfuldt nøjes med blot at stirre i skærmen. Nu har jeg fået min SU, og gæt hvad det førte til! Tja.. nok ret ufornuftigt valg, men jeg fik sku bestilt dem hjem og jeg glæder mig til julemanden banker på min dør om ca. fjorten dages tid.

Et godt alternativ til disse skønne Bronx skindboots, er støvler fra Topshop, som har også lidt det samme rå look og kan ligesom de andre bruges til både jeans og kjoler. Min veninde har dem, så jeg kan med garanti sige, at de virkelig er flotte. Hvis du køber fra Topshops hjemmeside og er studerende, så husk de 10 % studenterrabat.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar