lørdag den 3. oktober 2009

Inspiration

Balmain Spring 2010 kollektion minder en del om de sidste par kollektioner designeren Christophe Decarnin har kreeret med stor succes til følge. De utrolig seje og luksuriøse jakker med skarpe skuldre sat sammen med hullede jeans, har fornyet modeverdenen og sat en ny trend i gang. Lige nu er denne trend stadigvæk i sin opgangsfase og muligvis derfor er det, at kollektionen 2010 ligner Balmains andre.

Men på trods af mangel på fornyelse, så synes jeg stadigvæk, at denne nye kollektion er inspirerende: Jeg er vild med de hullede T-shirts, de militærgrønne toner, samt de rå bælter med pistolkugler. Min næste shoppingtur er helt klart rettet mod militærtøjs butikker, hvor jeg vil prøve at finde lignede bælter og billige T-shirts, som jeg selv kan lave huller i.


4 kommentarer:

  1. Hej :)

    Har kigget på din blog, og jeg synes den er rigtig rigtig fin altså! :-) tænk jeg ikke har set den noget før. ros ros ros.


    kig forbi :-)

    MOmo.

    SvarSlet
  2. Tak Momo (i øvrigt er Momo en af mine yndlings eventyrer da jeg var lille :)) Jeg har ikke været så meget derude i blogger verden, det er jeg først begyndt på nu. Men jeg vil meget gerne kigge forbi :)

    SvarSlet
  3. Må give Momo ret.. Sikke en fin blog!

    Kig forbi :-)

    SvarSlet
  4. Tak skal I have, det betyder meget for mig.

    SvarSlet