søndag den 11. oktober 2009

Et must-have

Modeverdenens hastighed er ikke altid til at følge med i, og ofte er man først i gang med at fordøje en trend, mens man allerede skal forholde sig til den næste.
Jeg er eksempelvis fuldstændigt gået amok over Chanels mintfarvede neglelak fra denne sæson, men allerede nu vil jeg gerne have fingrene i deres grå neglelak fra 2010 kollektionen. Den er på samme måde som den mintfarvede neglelak, gennemsigtig og sart og absolut et must-have for mit vedkommende. Hvad siger I? Er det en farve som I godt kunne tænke jer at komplimenterer jeres forårsklæder med?



4 kommentarer:

  1. Jeg hænger stadig fast i nude/koral, det er simpelthen så feminint. Det ser jeg ikke rigtig med den nye farve...

    SvarSlet
  2. Hej Balladen, det kan jeg godt forstår. Grå er også lidt en svær farve, når det omhandler skønhed. Men jeg synes stadigvæk den her farve er ret feminin i kræft af, at den er så sart.

    SvarSlet
  3. Jeg har fået fingre i Jade neglelakken (den grønne) og er ret vild med den. Som jeg skrev på min blog, så syntes jeg, den kan bruges hele året, hvorimod Orange Fizz mest egner sig til sommer/forår.
    Jeg er dog også lidt varm på de matte og de grå neglelakker:)

    Susie
    www.stylemeupplease.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej Susie, hvor er du heldig med Jade neglelakken! Jeg har også en mintfarvet neglelak fra Rude, men det er jo ikke Chanel :)Jeg glæder mig btw. til at checke din blog ud.

    SvarSlet