lørdag den 10. oktober 2009

Dagens shopping

For ca. en uge siden fik jeg bestilt et par Bronx støvler over Office.co.uk’s hjemmeside. I går skriver de så til mig, at mine støvler er blevet udsolgt, så jeg kan alligevel ikke få dem. Jeg har ellers glædet mig rigtig meget til dem, men det er der ikke noget at gøre ved.
Nu havde jeg igen lidt penge på kontoen, så jeg tog til byen for at kigge lidt. Alle high-street butikker blev godt og grundigt gennemrodet, og jeg endte med at få en oversize striktrøje fra Gina Tricot med hjem og en body-con H&M kjole.

Da min striktrøje er lidt gennemsigtig, vil jeg prøve at finde en paillet trøje, som jeg skal have på nedunder striktrøjen. På den måde vil den selvfølgelig dække for gennemsigtigheden, men også give den lidt kedelige mørke farve mere glam.

6 kommentarer:

  1. Den er så fin den kjole - Det var faktisk også den jeg havde på til din fødselsdag:)

    /Sidsel

    SvarSlet
  2. Jep jeg er total copycat, men da jeg så den i dag kunne jeg ikke andet end at købe den. Jeg skulle nemlig også til en fødselsdagsfest i aften, og jeg følte jeg ikke havde noget fedt tøj, så jeg fik købt den kjole. Jeg kan godt love dig jeg fik ros for den! :)

    SvarSlet
  3. Fedt - Vi har god smag:)

    /S

    SvarSlet
  4. Umiddelbart synes jeg ikke, at kjolen er særlig flot - sort er helt sikkert elegant og klassisk, men denne kjole udviser en mere kedelig indstilling. Dog tror jeg, at den kan peppes op med smykker osv., for ellers tror jeg nok, at man skal være Angelina Jolie for at pull it off...
    Malene.

    SvarSlet
  5. Hej Malene. Kjolen er faktisk ret sexed når den kommer på og jeg tror også jeg vil tage et par billeder, hvor man kan se det. Nu synes jeg selv Angelina Jolie er lidt for skelet agtig, så jeg foretrækker kurvede kvinder som mig selv :)

    SvarSlet
  6. Neeeej jeg elsker kjolen!

    SvarSlet