søndag den 27. september 2009

Søndagshygge

Efter gårsdagens fest står der hovedsagelig opvask og tømmermænd på programmet. Opvasken burde jeg tage, for vi har hverken flere tallerkener eller bestik at tage af, så nu har vi spist aftensmaden af kaffekopper, hvor voksent er det? Når, men jeg vil hellere ligge og pleje mine tømmermænd med modeblade. Nu var jeg så heldig, at få Vogue September Issue i fødselsdagsgave (tak S!), og så fik jeg selv købt den nye Elle. En søndag med modeblade og kaffe – hvad mere kan man ønske sig?
Blandt de mere tøsede gaver, var der også en neglelak fra Urban Outfitters i en sart lyserød farve. Jeg vælger altid selv de mørkere farver, så jeg synes det er fedt, at prøve noget nyt. Jeg tror opvasken kan vente, jeg kan mærke jeg hellere vil sidde og lakere negle.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar