lørdag den 26. september 2009

Gangsta hat

Det er min fødselsdagsdag i dag og jeg skal have gæster heeele dagen. De første gæster burde dukke op om et kvarter, så jeg har ikke så meget tid til at blogge. Men jeg fik taget et bar billeder i går, hvor jeg har min nye gangsta hat fra H&M på. Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle have den, for jeg er ikke så vant til at gå med hatte, men jeg er blevet super glad for den. Den eneste ulempe er, at den for tiden er ved at blæse væk fra mit hoved på grund af det her vilde efterårsvejr, og det ser lidt fjollet ud :)

2 kommentarer:

  1. Det ser rigtigt cool ud og dejligt at få et billede af dig:-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :) Jeg vil egentlig gerne tage flere billeder, men jeg tror jeg stadig skal vænne mig til, at mine billeder er derude hvor alle kan se- og vurdere dem :) - you know...

    SvarSlet