tirsdag den 31. marts 2009

Like Kate Lanphear

Hun er en af de få kvinder, der ved hvordan man forener punk med elegance. Jeg er vild med hendes stil, så derfor har jeg kastet mig ud i lidt af et eksperiment med pigge/nitte armbånd. Jeg har ikke haft dem på endnu, men jeg glæder mig til at se om jeg kan bære dem med samme elegance som Kate L.
Translation:
She combines classic elegance with punk elements, and is remarkably good at it. She has inspired me to try some new and different things, and that is why I bought these punkish bracelets. I’m excited to wear them and I hope that I can pull it off as well she does.

2 kommentarer:

  1. Uha de er ikke dårlige - hvor er de købt henne?

    SvarSlet
  2. Butik 'Black No 1', på Sudiestræde 18 kld tv - Kbh K. Og de har flere fede smykker, så det betaler sig lige at kigge ind.

    SvarSlet