mandag den 30. marts 2009

Budget dress

Lanvins leopard kjoler er ikke til at komme udenom når man snakker forårskjoler. De er drømmeagtige, luksuriøse og frem for alt flatterende for de kvindelige former. Udover det er jeg også vild med det lidt utraditionelle leopard print, som i kraft af sine blålige og lyserøde toner giver en mere subtil og sofistikeret look til kjolerne.
Så da jeg for nylig kom forbi Tiger of Sweden med min ligeså modebesatte veninde, påpegede hun straks, at en af kjolerne mindede hende om Lanvin Spring 2009. Det havde hun ret i, og bortset fra silhuetten, så var leopard printene meget lig Lanvins. Jeg tror at kjolen kun kostede 1000 kr, og den står helt klart på min ønskeliste.

Translation:
Lanvins leopard dresses are for me, some of the most beautiful spring dresses this season. They are dreamy, luxurious and above all very flattering for a woman’s body. Besides I just loved the untraditional, subtle and sophisticated leopard spots.
I recently found an alternative budget dress, which really reminds me of Lanvins leopard dresses. This one is from Tiger of Sweden and cost only about 178$

Ingen kommentarer:

Send en kommentar