lørdag den 20. august 2011

Venindelørdag

Hejsa allesammen, det er længe siden, jeg har postet et indlæg :) Efter jeg var færdig med mit speciale, havde jeg rigtig meget brug for en pause. Nu er jeg endelig klar til at blogge igen, og jeg kan mærke, at det føles godt at komme i gang med det.

I dag skinnede solen over København, så min veninde Sidsel (Mode&Myter) og jeg fik den gode idé at gå en tur. Vi har begge cyklet forbi loppen på Nørrebro ofte, men ingen af os har faktisk været der. I morges tog vi derfor ud og fik os et kig på den. Det var en hyggelig tur langs den gule mur, men vi fandt desværre ikke noget :(

Bagefter var vi forbi Sankt Hans Gade og hele det område, hvor vi kiggede i forskellige antikvariater. Og til sidst endte vi på non-profit caféen 'Mellemrummet', hvor vi sad udenfor og drak kaffe. En god dag :)
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar