onsdag den 24. august 2011

Serien som jeg lige nu følger med i...

...hedder 'Farscape', og den er noget af det bedste serie sci-fi jeg har set! Den er både sjov, seriøs og fantasifyldt.
Det var min kæreste, der introducerede mig for serien. Han har læst godt om den og mente, at vi skulle tjekke den ud. Vi var begge ret skeptiske til at starte med; seriens look virkede bare lidt for plastisk, lidt for glat, men vi endte med at være totalt opslugte af den!

Så til jer der er lige så serieafhængige, som jeg er, og kan leve jer ind i en sci-fi verden, vil jeg anbefale Farscape.



Kort om serien: Det biomekaniske skib Moya huser en række fremmedartede væsner, som alle er på flugt fra den korrupte race-in-command: ”the Peacekeepers”. Med på Moya er også astronauten John Crichton, som ved et uheld er kommet til at flyve ind i et ormehul tæt på jorden, og derfor er endt i den helt gale ende af galaksen.
Crichton og de andre eksfanger er konstant på flugt fra the Peacekeepers, en farefuld rejse gennem en galakse befolket af mange mærkværdige racer.

2 kommentarer:

  1. Sejt Sis! Jeg ved godt hvor meget du holder af Aliens filmene og eventyrfilm, så jeg tror at det her vil være noget for dig.

    PS: lad os snart ses :)

    SvarSlet