torsdag den 24. februar 2011

Nyt fra Weekday!

Wau! Jeg blev helt varm om hjertet, da jeg i dag modtog et pressebrev fra Weekday. Og det på grund af palladium sko :) Tankerne fløj tilbage til 1996 og 7. klasse, hvor et par palladiums sikrede én plads som en af de cool kids (i hvert fald hjemme i Midtjylland). Jeg tror jeg stadigvæk har et par stående i min forældres skur sammen med resten af kasserne med ting, jeg bare ikke nænner at smide ud :)
Men nu bliver de snart relanceret i Weekday... OMG, I'm old! (nej ikke så gammel, jeg ved dog stadig hvad OMG står for:))
Palladiumsko-kollektion, ny denim-kollektion samt en ny undertøjslinie fås i Weekday-butikkerne fra den 17.marts.

4 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig selv haft palladium sko, men jeg husker dem tydeligt :) Jeg er ret hooked på sådan et par!

    /Anna

    SvarSlet
  2. Ja, de holder stadig :)

    SvarSlet
  3. Love these pictures you have a great blog!

    xo,
    thecitizenscloset.blogspot.com

    SvarSlet