torsdag den 2. december 2010

Gaver til mig selv

I dag var jeg ud med min veninde og kigge lidt på tøj og kosmetik. I Illum faldt vi begge helt pladask for OPI- neglelakker, især dem i de mere festlige farver. Min favorit var denne guldneglelak, som jeg overvejer at købe over nettet - det er lidt billigere.
I Monki fandt jeg den sorte striktrøje med lommer på forsiden og knapper på bagsiden - en fin hverdagstrøje med fede detaljer. Det tror jeg bliver mine gaver til mig selv i december måneden :)

2 kommentarer:

  1. flot neglelak, er helt vild med farven! Trøjen er såå fed, vil gerne eje den, men kommer desværre ikke lige forbi en MONIK butik forløblig :-(
    gode køb :-)

    -Joe

    SvarSlet
  2. Og sikke nogle fine gaver det er :)!!
    Jeg ville ønske vi havde monki her!!

    SvarSlet