fredag den 12. november 2010

Film du skal se

Fra tid til anden holder mine venner og jeg filmaftener, hvor vi nyder god mad, øl og film. I går aftes stod det på action, hvor vi så 'The Expendables', en film der mere eller mindre hylder de store actionstjerner, men ud over det, er der ikke særlig meget at komme efter - ikke en film jeg vil anbefale :)
På filmprogrammet var også 'Predators' (2010), som jeg ikke havde de store forventninger til. Men overraskende nok var det en meget underholdende actionfilm!
I korte træk handler filmen om en gruppe lejesoldater og kriminelle, som allesammen bliver kidnappet og bragt til en ukendt planet, hvor de skal kæmpe for overlevelse.
Filmen er absolut ikke noget mesterværk, men jeg var godt underholdt og vil klart anbefale den.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar