mandag den 11. oktober 2010

Jeg sælger...

Så er det tid til at rydde op i skabet. Her i aften har jeg sat disse tre par støvler til salg på trendsales. De første par er et par grunge-støvler fra Friis&Company. Dernæst kommer et par lækre bikerstøvler fra mærket Neosens. De er i super god kvalitet, men jeg får ikke gået med dem så meget.
Til sidst, så sælger jeg også mine Mentor-støvletter. I kan går ind på min Trendsales Profil og tjekke støvlerne ud. Skriv til mig, hvis I er interesseret.

I morgen vil jeg sætte mine vintage-pelse til salg, så kig med.




3 kommentarer:

  1. Hey Jasmina, de der bikerstøvler er da meget lækre! Hvilken størrelse er de? Og hvad vil du have for dem?

    Kh Maja (Barcelona)

    SvarSlet
  2. Hej Maja, nej hvor hyggeligt at høre fra dig. Altså jeg har givet 1300kr. for dem, så jeg tænker 400kr. Hvis du er interesseret, så må du gerne komme forbi og prøve dem. Og du skal slet ikke føle dig forpligtet til at købe dem, hvis de nu ikke er dig eller ikke lever op til dine forventninger.
    Kunne også bare være rart at se dig :)

    SvarSlet
  3. Hov glemte helt at sige, at de er i str. 39

    SvarSlet