lørdag den 9. oktober 2010

I nat...

Jeg har fået højest tre timers søvn i nat. Nej, det var desværre ikke fordi jeg var ud og feste, men fordi jeg havde den ondeste tandpine. Jeg er lige kommet hjem fra tandlægevagten, som måtte fjerne en del af nerven i min tand. Jeg fik at vide, at tanden skal rodbehandles og at jeg straks på mandag skulle ringe til min tandlæge.
Efter en nat med smerter har jeg slet ikke flere kræfter tilbage, så i dag og i morgen er der nok lidt stille her på bloggen.
Ha' en dejlig weekend...

3 kommentarer:

  1. Åh det lyder smertefuldt - god bedring :(

    michellesmodeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg føler med dig! Har selv haft det præcis sådan. Og har også fået rodbehandlet min tand. Damn det er dyrt!

    SvarSlet
  3. Det var da kedeligt...tandpine er da noget af det værste. Thanx God at det ikke gør ondt alt for tit! God bedring, J!

    SvarSlet