lørdag den 25. september 2010

Nye jeans

I rigtig lang tid troede jeg, at dyre jeans var lig med god kvalitet. Men efter flere par gik i stykker efter kun kort tid, skiftede jeg over til et lidt billigere alternativ. De sidste par gange har jeg udelukkende købt jeans fra 'Silence and Noise' og 'BDG'. Begge mærker fås i Urban Outfitters, og hvis man er studerende, kan man få rabat på 10 %. Jeg er ret afhængig af jeans, så jeg er glad for finde nogen, som både passer godt ind i mit budget og på min figur.

2 kommentarer:

  1. BDG er også UDEN tvivl mit favoritmærke når det kommer til jeans - "på trods" af prisen. Jeg har i mange år virkelig hadet at købe jeans og har brugt mange tusinde kroner i jagten på de rigtige - rock&republic, helmut lang, acne, you name it. Og så fik jeg et par BDG forærende af en veninde og siden da har jeg ikke købt andet!
    Virkelig nice vask du har fundet dem i, de er vildt fine!

    SvarSlet
  2. Men det var præcist det samme jeg gjorde - købte utrolig dyre jenas, som ikke engang holdte i særlig lang tid. Så jeg sku glad for jeg endeligt har fundet et mærke som leverer hver gang.

    SvarSlet