mandag den 6. september 2010

Konkurrence - Vind et par lækre støvler fra Shoe Shi Bar

Jeg elsker konkurrencer, for det er super sjovt og jeg elsker at give noget til jer, der læser min blog.

I dag udlodder jeg i samarbejde med onlinebutikken Starfashion’ et par trendy, grå støvler fra ’Shoe Shi Bar’, som jeg selv godt kunne tænke mig at have :) - Det er de perfekte efterårsstøvler!
Støvlerne er lavet i nubuck og fås i størrelse 36-40.

Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen er, at svare rigtig på spørgsmålet:
Hvornår blev mærket Shoe Shi Bar skabt og hvad hed familien, der skabte mærket?

Tip: Slå smut forbi hjemmeside http://www.starfashion.dk/shoe-shi-bar

I må meget gerne sende et svar til min mail: jaglu@hotmail.com Konkurrencen starter i dag og slutter den 13.09.2010.


6 kommentarer:

  1. HE PA3YMИJEM - HA EHГЛECKИ?

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. det er da lidt surt at der nu her på kommentar står svaret for så kan folk jo bare læse her... men så må det vel være dem som kontaktede dig før?

    SvarSlet
  4. Emma Sille: Hej Emma og tak for det svar. Du må meget gerne sende svaret til min mail, for jeg vil meget gerne have dig med i konkurrencen, som varer helt indtil på mandag. Så send gerne dit svar til min mail :)

    Anonym: Jeg har lige set Emmas mail og vil slette den, så alle andre har en fair chance. Men som jeg skrev til Emma, så vil jeg stadigvæk gerne have hende med i konkurrencen. Jeg håber det er ok med jer begge.

    SvarSlet
  5. ja selvfølgelig det er jo dig som bestemmer :)

    SvarSlet