tirsdag den 13. juli 2010

Ny blazer/jakke

Jeg sidder lige nu og nyder min formiddag med en kop god, tyrkisk kaffe. Eftermiddag skal jeg bruge på at læse til min speciale, lave lækker mad og vaske tøj. Mmmm...elsker de dage, hvor man kan tulle rundt og hygge med ting.

De sidste par dage har det været så varmt, at jeg nærmest ikke turde vise jer min ny blazer/jakke, for hvem gider egentlig kigge på efterårstøj i denne varme? :)
Jeg købte blazeren på Frederiksberg-loppen i lørdags for blot 35 kr! Min veninde købte en ægte pels for 120 kr, så det betaler sig at kigge efter efterårs/vinter klæder om sommeren.

1 kommentar:

  1. Super lækker blazer..
    jaah at tage på loppemarked betaler sig altså engang i mellem også det jo super hyggeligt :)

    Nadia
    nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet