søndag den 2. maj 2010

Vincent Cassel i Madame Figaro

Der er nok ikke særlig mange kvinder, der vil være enige med mig i, at den fantastiske franske skuespiller, Vincent Cassel, er den lækreste mand i hele verden :)!

Jeg blev rigtig glad, da jeg så, at magasinet Madame Figaro har lavet en serie med Vincent Cassel, hvor han optræder som en cirkusartist. Jeg er vild med set-up'et og stylingen, der virkelig fremhæver hans i forvejen maskuline look.

PS: I morgen afholder jeg en lille konkurrence, så kig med!

2 kommentarer:

  1. Han er SLET ikke min type, men kan godt se, den charme du ser i ham ;)

    SvarSlet
  2. Ja men jeg har mødt mange som ikke synes han er lækker :) Men udover at jeg synes, han bare er for hot, så er det virkelig nogle fede billeder - og så er hans look gennemført casual cool.

    SvarSlet