torsdag den 27. maj 2010

Shopping i Barcelona

Vi landede i Kastrup ca. kl. 16 i går, så jeg var først hjemme ved 17-tiden. Én dag i Barcelona er alt, alt for lidt - jeg kunne godt have brugt meget længere tid på at udforske og nyde byen, for Barcelona er en virkelig smuk by!

Shopping var der heller ikke meget tid til - vi fik kun 1 time til at shoppe, før vi skulle af sted igen, hvilket var vildt frustrerende, når man lige har snust til, hvor meget byen har at byde på.
Jeg gik heldigvis målrettet efter Zara og butikken Bimba & Lola. Her kan I se, hvad jeg fik købt: En oversize leo-tunika-skjorte fra Zara, som jeg i dag havde på med mine sorte skinnies og en lækker råhvid blazer.
Men dét, jeg er mest glad for, er ringen fra Bimba & Lola. Den har ikke kostet meget, men føles lux, når man har den på.

I weekenden vil jeg lave en lille guide til Barcelona, så kig med!





2 kommentarer:

  1. Bimba & Lola har så mange fine ting, håber jeg kommer forbi deres butik næste gang jeg er i Spanien.

    SvarSlet
  2. årrw, en lækker blog du har, en ny fast følger herfra!

    anne louise/matinxmidixsoir.blogspot.com - kig gerne forbi :-D.

    SvarSlet