torsdag den 18. februar 2010

Sebastian

På min praktikplads fik jeg lige disse shampoo- og balsam prøver fra Sebastian. Jeg har aldrig før prøvet noget fra Sebastian, så jeg glæder mig til at anmelde det her på bloggen og se om mærket lever op til dets gode ry. Skal jeg investere i produkter fra Sebastian? Ja, det må tiden vise.

Og så for dem der kan lide den danske musiker Sebastian, her er nummeret 'Du er ikke alene'. Sebastian varmer altid ens hjerte, og hvis I endnu ikke har set filmen 'Du er ikke alene', som Sebastian lægger musik til, skynd jer og gør det! Det er en dejlig lille filmperle fra 70'erne, som alle burde se. Måske en lidt sær kobling mellem shampoo og dansk film, men pyt med det - hurra for fri associaton!





¨


2 kommentarer:

  1. Jeg er fast bruger af Sebastians penetrait shampoo og balsam (og har før det brugt andre Sebastian produkter). Jeg har også den der potion9. Synes det er nogle fantastiske produkter, håber du kan lide dem :)

    SvarSlet
  2. Hej Anna, det godt at høre. Jeg håber snart at finde nogle hårprodukter der passer til mit hår, og jeg har bare kun hørt godt om Sebastians produkter.

    SvarSlet