onsdag den 3. februar 2010

Olay

I forbindelse med min praktikplads fik jeg denne goodiebag med fem produkter fra mærket Olay, før kendt som Oil of Olay. Posen indeholdt en anti-age dagcreme, en øjencreme, et ansigtsserum, en fugtgivende creme og en natcreme. Det er Olays nye luksus ansigtspleje-serie, som kommer på det danske marked til marts og vil kunne fås i alle Matas butikkerne.
Ifølge Olay er produkterne designet til at holde huden ung og genopbygge dens elasticitet og vitalitet. Jeg har indtil videre brugt tre af produkterne, som jeg er ret tilfreds med.
New anti-ageing products from Olay.

2 kommentarer:

  1. lækre produkter!
    Må jeg spørge hvad for kamera du bruger? :) Det ser ud til at ta' super skarpe billeder!

    btw. skøn blog!
    -Charlotte Amalie

    SvarSlet
  2. Ja da, det er Canon 1000D

    SvarSlet