søndag den 7. februar 2010

Leather shorts

Jeg har aldrig før ejet et par lædershorts, men jeg har tænkt mig, at kaste mig ud i det til foråret. Jeg tror, jeg skal ud og kigge på noget vintage, da det ofte er sådan man finder prisvenligt tøj i ægte materialer.
Never before have I owned a pair of lether shorts, but I'm definitely hooked, so next stop are vintage stores, where I hope to finde a pair of leathers shorts that doesn't cost much.
At Elle.com you can see three different ways how to wear a pair of leather shorts!

10 kommentarer:

  1. SHE'S FABULOUS! *_*

    SvarSlet
  2. Tror helt sikkert også på tendensen med lædershorts til foråret. Jeg har btw lige købt et par i en genbrugs butik kaldt KBH K (i københavn), de havde flere par da jeg var derinde sidst. Det kan jo være du finder et par du kan lide. Ellers har de en masse andre lækre ting :)

    SvarSlet
  3. Tak skal du have :) Jeg kender godt KBH K, så jeg skal da helt klart et smut forbi.

    SvarSlet
  4. De er skønne! er helt sikkert også med på bølgen! :)

    SvarSlet
  5. Great shots!! I made some budget leather shorts by cutting off a pair of baggy leather pants, and rolling the cuffs kind of like denim cutoffs...I am so happy with them!

    SvarSlet
  6. Jeg er også på jagt - også i genbrugsbutikker, ærgerligt at man ikke lige står og skal på "landet", der er ofte gode fund i små gennere rundt omkring...

    SvarSlet
  7. i like the idea, i'm almost ready to wear them myself :)

    SvarSlet
  8. Hej!
    Hvor er det outfit bare lækkert!, og jeg tror lædershorts ville være en rigtig god investering (;
    http://ayu-anja.blogspot.com/

    //Anja

    SvarSlet
  9. Er vild med lædder shorts, det er også noget jeg skal kigge efter

    SvarSlet