onsdag den 10. februar 2010

Kopenhagen Fur - CFW








I dag var jeg til et modeshow, hvor temaet var pels. 10 danske designere fik lov til at fortolke pels på hver deres måde. Jeg er ikke professionel fotograf, så billederne er ikke allesammen lykkedes - det bliver nogle af de mere heldige billeder, I får lov til at se.
De forskellige designs var ikke voldsomt innovative, og det tror jeg simpelthen skyldes, at designerne er meget markedsorienterede, men derfra hvor jeg sad, virkede kvaliteten helt i top. Det er faktisk lidt synd, at billederne af de mandelige modeller ikke helt er lykkedes, fordi jeg egetlig synes, at der var flere spændende designs at komme efter på den front.
I was at the fashion show 'Kopenhagen Fur' today. The theme for this show was fur, and it was a part of Copenhagen Fashion Week.

1 kommentar:

  1. Ja jeg har også fornemmelsen at designerne tænker: "hvad vil folk købe", istedet for: "hvordan kan jeg skabe noget som bryder rammerne og skaber en følelse hos folk"

    SvarSlet