fredag den 26. februar 2010

Fredags musik - Öykü & Berk Evlerinin

For noget tid siden, fik jeg et link fra min lillesøster, som skrev at jeg lige skulle tjekke den her musikvideo ud. Hun var ret begejstret for den og ville gerne dele det med mig. Jeg var med det samme forelsket i dette nummer, selvom jeg ikke forstår et ord af tyrkisk. Men jeg tror, at uanset hvor på kloden man kommer fra, så vil man genkende stemninger i musiken, og musikken vil tale til en, selvom man ikke forstår et fremmed sprog. Enjoy!

3 kommentarer:

  1. jeg har lige hørt den, og hvor har du dog ret i din sidste kommentar om sangen. den er virkelig god.

    fin blog, du er velkommen til at tjekke min ud, hvis du har lyst.

    www.cliqueleschics.blogspot.com

    knus signe :)

    SvarSlet
  2. Hehe, jah sangen er egentlig ret gammel, men med sin opdaterede version blev den ret populær igen sidste år :)

    SvarSlet
  3. Hej Anonym, det vidste jeg slet ikke. Hvor kender du den fra?

    SvarSlet