fredag den 5. februar 2010

Fashion Week LIVE

Den 10. februar er det at modeugen skydes for alvor i gang, og som modeinteresseret får jeg hjertebanken bare ved at tænke på alle de nye kollektioner de danske designere kommer til at præsentere i løbet af ugen, men også billeder af stilfulde fashionistas som kommer til at florere på nettet og de diverse blade. Selv er jeg blevet inviteret til åbningsshowet, hvor Kopenhagen Fur løfter sløret for 10 designers iscenesættelse af pels specifikt fortolket ud fra deres designerunivers. Jeg glæder mig til at se showet og til at skrive om det.

Og som noget helt nyt, så kan man også fra den 10. februar får lov til at følge med i modeugen på bloggen 'Fashion Week LIVE'. Det er en hel ny blog, som består af 15 skribenter og fotografer, der vil opdatere os dødellige med modestof fra de danske runways døgnet rundt. Projektet er lavet i samarbejde mellem GadeMode, Yellow Cock Studio og Mathias Vestergaard Corp.

Jeg synes det er en hamrende god idé de her mennesker har fundet på, og jeg glæder mig til at følge med i deres blog.
Next Week Copenhagen Fashion Week will be kicking off, and I'm very excited! A new blogger-team will provide daily fashion news to all of us from their blog 'Fashion Week LIVE', so check it out!

1 kommentar:

  1. Jeg skal da helt sikkert også følge bloggen! Har faktisk gået på uni med Mathias, og var dybt imponeret over hans kreative egenskaber (fx skabe gademode.dk) - han følger sine ideer til dørs.

    SvarSlet