søndag den 31. januar 2010

YSL: Ain't Nothin' Like The Real Thing

I dag så jeg denne korte film af Bruce Weber for YSL på The Sartoralist. Filmen er visuelt smuk og den formidler sit budskab meget præcist. Den har en god 50'er nostalgi, spontan energi og en lækker sensualitet over sig. Filmen appellerer til den frie ånd i alle mennesker, hvilket omend en smule naivt er en smuk tanke.
Today I saw this film by Bruce Weber for YSL on The Sartoralist. I love it and I think it's a beautiful short film.

5 kommentarer:

  1. Hej, jeg har et spørgsmål jeg håber du kan hjælpe mig med :)
    Jeg vil rigtig gerne dele en video om Sonia Rykiel's samarbejde med H&M på min blog (også blogspot..) og har lavet en profil på youtube og tilføjet min blog, men selvom jeg har prøvet at lave et indlæg direkte fra youtube dukker der ingenting op på min blog.. Hvordan får du video'er ind på din blog?? Håber du kan hjælpe for synes ikke rigtig jeg har ku finde noget hjælp på youtube's side :)

    SvarSlet
  2. thanks for leaving a comment @ my blog



    keep going on with ur blog ,I visit u again as soon as i can.

    I hope u visit me back and feel free 2 follow me.

    Greetings from germany.

    SvarSlet
  3. Hej Tille, til højre for selve YouTube videoen kan du se at der står URL og under det står der Embed.
    Du skal dobbelklikke på koden i Embed og når du så har gjort det (markeret koden), så kan du kopiere koden og sætte den ind i 'rediger Html' inde i det indlæg du har tænkt dig at lave. Så kan du trykke på enten 'Skrív' eller 'Eksempel' i dit indlæg (før du udgiver det) og så vil videoen vise sig - efter det kan du så bare sige udgiv indlæg. Håber det giver mening.
    Jeg kommer hjem meget sent i aften, men hvis du har flere spørgsmål, må du gerne skrive, så kan jeg se om jeg kan besvare dem selvom det bliver lidt sent.

    SvarSlet
  4. Hej :) Tusind tak fordi du tager dig tid til at hjælpe mig. Jeg vil gøre et nyt forsøg og hvis det ikke virker vender jeg lige tilbage. Tak!!

    SvarSlet
  5. Great post lovely blog too :) Mon Mode Blog

    SvarSlet