onsdag den 20. januar 2010

Nyt MTV Show


Jeg er blevet total hooked på et nyt MTV show. Både The City og The Hills er begyndt at kede mig til døde, men Styl'd derimod er jeg blevet rigtig glad for. Dybest set handler showet om 5 stylist assistenter, der skal konkurrere om ansættelse hos MMA (en af de største mode- og skønheds agenturer). Men konkurrencen kan være hård, især i en verden uden nåde. Masser af drama, men mest af alt mode og glamour - nu må vi håbe på, at jeg ikke også kører træt i det, for lige nu er jeg ret begejstret for showet.


6 kommentarer:

  1. Oh no, ikke endnu et show! I need to get out of the house. :o) Men hvad med det der "Running in heels" - det vist kører på tv3 nu. Reality show om praktikanter der arbejder på Marie Claire. DRAMA!

    www.modebloggen.dk

    SvarSlet
  2. Håber MTV fornyer Styl'd for synes også det faktisk har været et ret fedt show.
    Dog meget drama for sådan en lille gruppe mennesker :D men det gør det jo bare endnu mere underholdende.
    Ej men det er ret sjovt at se dem style, især fordi det er på kendisser som de fleste mennesker kender.

    SvarSlet
  3. Sl: Oh yes! Hehe kender det godt, jeg kan satme også blive total opslugt af alt det reality gajl :), men det der Running in heels skal jeg da lige tjekke ud - jeg har jo ikke fjernsyn, så mon man kan finde det på nettet :)

    Tuggie: Du har ret, der er mere drama end forventet, men det gør det også sjovt at se. Man kommer til at heppe på nogle af personerne og andre kan man slet ikke lide. Det sjoveste er dog når de får lov til at style, det er jeg enig med dig om.

    SvarSlet
  4. hvornår kører den? :)
    treschicforus.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej Fanny, du kan finde den på MTV's hjemmeside. Ved ikke om den kører på tv...

    SvarSlet
  6. blev introduceret for det for lidt siden, og elsker det! liker din blog ;-) tjek ojeblik.blogspot.com

    SvarSlet