søndag den 20. december 2009

YSL til mig






























I fredags tog jeg af sted til Jylland og allerede nu længes jeg efter mit farverige København og dets evig pulserende tempo. Men det er godt at se familien, og det er virkelig godt at snuse lidt rundt i de lokale genbrugbutikker.
I går fandt jeg en ægte YSL jakke i super god behold til sølle 50 kr. Den er figursyet og har en smule skulderpuder, men det er de fine knapper som jeg er fuldstændigt forelsket i. Jakken ser måske lidt ordinær ud når den hænger på bøjlen, men er virkelig fin når den kommer på :)

9 kommentarer:

  1. OHHH WHAT A FABULOUS JACKET! ♥ I LOVE YSL ♥

    SvarSlet
  2. Fedt kup! :D.
    Kh. Emilie
    www.pigefraprovinsen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Minette, I bought it for almost nothing in a secondhand store in a small town in Denmark, so I'm really happy happy :)

    Emilie: ja det er det virkeligt, jeg elsker små provins genbruger!

    SvarSlet
  4. Ja, dette er da også lidt udover det sædvanlige, synes jeg! :).

    SvarSlet
  5. Aarj Jasmina din heldige ræd! Det kan godt være jeg er i det farverige København, men jeg er helt grøn af misundelse! Glæder mig til at se dig i den!

    SvarSlet
  6. Den ser flot ud, men skal nok styles lidt, så man fjerner sig fra gammel-kone-looket ;o)

    SvarSlet
  7. Ja den skal helt klart styles - et par skinny jeans, måske en t-shirt med noget funky print og et par wedges, tænker jeg lige nu :)

    SvarSlet
  8. Hej Sidsel, jeg har været utrolig heldig, det var også i den genbrug jeg fandt min sorte pels - skal derud igen morgen og se om de har mere guf :) Men jeg glæder mig til at vise den til dig, og jeg glæder mig utrolig meget til at se jer den 30. Det bliver godt, yey!

    SvarSlet
  9. Det er også (næsten) det eneste fede ved provinsen uopdagede genbrugsbutikker, hvor man kan have alle de lækre ting for sig selv. mmh. <3
    gorgeous jacket. Grøn af misundelse.

    SvarSlet