søndag den 1. november 2009

Venindeinspiration

Jeg elsker, at blive inspireret i min hverdag - det kan være alt fra mad, indretning, musik, bøger, men mest af alt tøj. Jeg kigger i blade, på nettet, på gaden, men for det meste ender det med, at mine veninder er min primære inspirationskilde. Da jeg sidst sås med min veninde modebloggeren Sladana Lazic, havde hun denne fine trøje fra H&M på, som jeg var helt vild med. Jeg elsker farven, men også at trøjen er lidt oversize, så jeg kan bruge den til skinny jeans og stramme nederdele. I går havde jeg den på til min lidt 80'er halskæde, som jeg købte i butik Rude.

11 kommentarer:

  1. Lækker halskæde(:

    Fashionbylinaa.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Halskæden ligner en Versace-like inspiration. Var løvehovedet ikke deres logo? :-) Den er skøn, men blusen, synes jeg, virker lidt for hverdagsagtig, så god idé at pimpe den op med lidt løve bling bling :-).
    /Marlene

    SvarSlet
  3. Hej Marlene, det er lige præcis det - halskæden i sig selv er meget bling, så den er rigtig lækker til hverdagslige trøjer.

    SvarSlet
  4. Rigtig fed halskæde (: og kan også rigtig godt lide blusen.
    - Trine

    SvarSlet
  5. I love that blouse so much! So chic!

    Great blog!

    colormenana.blogspot.com

    SvarSlet
  6. i love this blouse!!!
    cool blog! i'm going to follow it

    theminetteissue.blogspot.com

    SvarSlet
  7. uh uh uh, kan vildt godt lide den halskæde!! :D

    SvarSlet
  8. oooh love it!
    cool blog, I follow u:)

    XX
    michelle-city.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Du bliver SÅ glad for den bluse der. :o) Og selv om den er ret hverdagsagtig, kan den jo sagtens piftes op med lækre access! You go girl.

    www.modebloggen.dk

    SvarSlet
  10. Hej Sladana, ja men den er så fin til så mange ting. Jeg ved, at de også har haft en i sort - jeg kunne nemlig også godt tænke mig at hapse den :)

    SvarSlet