mandag den 16. november 2009

Eyes and lips

For et par dage siden lavede jeg et indlæg om min favorit læbepomade og den fik jeg endelig købt i dag. I stedet for den helt klassiske Rosebud salve, faldt valget på Rosebud Minted Rose, som har simpelthen den skønneste friske duft. Udover en læbepomade fik jeg også købt en concealer jeg ikke har prøvet før. Jeg plejer som regel, at bruge Lancomes lidt smådyre concealer, men nu ville jeg forsøge mig med en billigere concealer og se om jeg blot har betal for mærket eller om jeg skal faktisk op i de der 160-170 kr. for at få noget der er godt. Så nu vil jeg prøve Rimmels concealer, som har kostet 65 kr. og er faktisk hvad jeg har råd til.

I mit indlæg 'Nej til tørre læber' kom der en del bud på læsernes/bloggernes læbepomade- favoritter. Jeg synes det var sjovt, at samle dem sammen og lave også et lille indlæg om det, så her er hvad nogle af de andre bloggere gav bud på.

PS: Jeg undskylder min småbeskidte computer på det første billede, men det er ligesom der jeg tilbringer en stor del af min tid :)


6 kommentarer:

  1. God idé at samle bloggernes favoritter - det kunne du også gøre med andre skønhedsprodukter. Man er jo altid på jagt efter den perfekte mascara, pudder, shampoo etc. - tror aldrig jagten slutter!:-)

    SvarSlet
  2. Mmmm... den Rosebud salve har jeg også. Den er skøn! Og den smager vildt godt! ;D

    SvarSlet
  3. God idé, med at samle andres anbefalinger.
    Da vi er forskellige og ikke mindst reagerer forskelligt på tingene.

    SvarSlet
  4. Sidsel: det har du fuldstændigt ret i, det er altid godt, at høre hvad de andre anbefaler.

    Astrid: Hehe, ja den smager godt og man har lyst til at spise af den :)

    Scient. hybrid: Helt klart, jeg kan for eksempel ikke bruge alle slags læbepomader, nogle læbepomader giver mig faktisk tørre læber i stedet for bløde læber.

    SvarSlet
  5. Arj, se det er da en original idé :D

    SvarSlet
  6. wow, cool. carmex is great!

    www.kaneeshp.blogspot.com

    SvarSlet