onsdag den 18. november 2009

Cowboy style


Sergio Leones spaghettiwestern har jeg set i alt tre gange, og jeg er ligeså tryllebundet af den nu som da jeg så den for første gang. Filmen er mørk og voldelig, men samtidig utroligt smuk og poetisk. Jeg kunne fortsætte med at skrive om den i det uendelige, men nu handler min blog om mode, så…
Efter jeg har set den igen her for nyligt, begyndte jeg at lægge mærke til hvor übercool de der skurke egentlig ser ud, især den ondskabsfulde og iskolde Frank, spillet af Henry Fonda. Høj, slank og klædt i sort - Wau! Just my type of guy. Jeg forelskede mig i deres beskidte og støvede cowboyboots, deres lange frakker der blafrer i vinden og deres bælter fyldt med patroner. Jeg vil have alle de ting i min garderobe, så kunne jeg rende rundt i de københavnske gader og værre rigtig cowboy-cool :)

8 kommentarer:

  1. Uh ja, cowboy lækker.. hææh. De er bare lidt for gamle til mig.. men kan se fidusen.. :)

    SvarSlet
  2. Hej Helle, nu nærmer jeg mig så småt de 30, så min smag har væsentligt ændret sig i de sidste par år - jeg foretrækker gamle cowboyer frem for smukke unge vampyrer (fx.Edward/Twilight) :)

    SvarSlet
  3. Vild fed blog!

    www.thefashionwayoflife.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej Mia, det er din også jeg har lige været ud og tjekke den :)

    SvarSlet
  5. Love these classic cowboy images - it is such a typical style!

    SvarSlet
  6. fantastisk film! blæser min hjerne ud hver eneste gang...

    SvarSlet
  7. Jeg følte mig lidt som en cowboy da jeg havde min vintage læderbukser på her i sidste uge. De har lige den der slidte look, som ikke er stramme.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Tiger: *LOL*, gad i øvrig godt have et par læderbukser, mmm...

    SvarSlet