torsdag den 27. august 2009

Anna Wintour on The Late Show with David Latterman

Den legendariske og frygtindgydende chefredaktør for magasinet Vogue, Anna Wintour, giver for første gang nogensinde os lov til at få indblik i personen bagved de gigantiske solbriller og den iskolde facade i dokumentarfilmen ’The September Issue’.

Filmen kommer til at omhandle tilblivelsen af Vogues septembernummer anno 2007, hvor vi som seere bliver inviteret bagved kulisserne, ind til selve modeverdenens alter, hvor Anne Wintour sidder som ypperste præstinde.

Her kan du se David Letterman interviewe Miss Wintour på The Late Show.



3 kommentarer:

  1. Så godt det her interview for noget tid siden. Det er fedt at høre hende sige noget og se lidt personlighed. Jeg ser hende altid kun på pics på front row iført solbriller og stram page. :o) Har på det seneste været besat af dokumentaren om Carine Roitfeld (som jeg endelig fik lagt på Modebloggen.dk). Hun er cool, og det ved jeg, at du også vil synes. :o)

    SvarSlet
  2. Jeg tror nok jeg fik set noget af dokumentaren med C.R. men jeg skal lige checke det ud.

    PS: jeg synes hun er super cool :)

    SvarSlet
  3. Heej (:
    Super fed og inspirerende blog!

    Tag et kig forbi vores blog:
    http://lifeofsofies.blogspot.com

    Hilsen Sofierne

    SvarSlet