tirsdag den 23. juni 2009

Summer outfits

1.Skinny jeans Top Shop 2. Chanel clutch 3.T -shirt Alexander Wang 4.Christian Louboutin glitter sko 5.Jimmy Choo sandaler 6.Paillet vest Top Shop 7.Alexander Wang shorts 8.Jas M.B. Taske 9.Burberry ur 10.Monica Vinader Marie armbånd 11.Les Prairies De Paris halskæde 12.Klassiske 1980'er Ray Ban.

Jeg har leget lidt med at sammensætte to sommeroutfits: et dagoutfit og et natoutfit. Det er sådan jeg godt kunne tænke mig at gå de varme sommerdage og de lækre sommernætter i møde. Lidt glam om aftenen og casaual om dagen.

2 kommentarer:

  1. Hej Jasmina.

    Fin blog du har! Du skulle vel ikke være den Jasmina der var/er kærester med Allan (fra Odinsborg)? Ellers et pudsigt tilfælde. Ved ikke om du kan huske mig? Hasses ekskæreste Ditte.
    Ville bare lige sig hej og rose din blog:)

    Du kan se min blog på http://modeild.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Ditte,

    :) Jo det er mig Allans kæreste. Tak for din ros og jeg glæder mig til at se din blog.

    Hilsen Jasmina

    SvarSlet