lørdag den 13. juni 2009

Flea market



I den sidste tid har jeg bare siddet inde og skrevet på min opgave, derfor har jeg heller ikke været ude og shoppe i hundrede år. Der var heller ikke så meget tid til loppen, der ellers er min yndlingsbeskæftigelse om lørdagen. Så i dag lidt småfattig, men absolut i godt humør tog jeg derud med et par venner for at snuse lidt til de gamle klæder. Vi var heldige med godt vejr, men ellers var der ikke særlig mange fede ting. Jeg var den der købte mest: de to laksefarvede kopper til blot 1,kr per styk, kakaodåsen også til 1,kr og sølvkæden med hjertet på, som jeg er faktisk mest glad for. Min veninde Lea fandt de grafiske øreringe, som Anders er så sød til at står model for. Turen blev afsluttet på cafeen med is kaffe og lækre poms.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar